Müəllimin
inkişaf planı
Standartlara əsaslnan təhsil
radikal dayişikliklər tələb edir. Müəllimlərin rahat və çoxdan qəbul edilmiş təcrübədən
uzaqlaşaraq dəyişikliyin gətirdiyi qeyri-müəyyənliyi qəbul etməsi üçün müəyyən
motivasiya olmalıdır. Peşəkar inkişafın səmərəli olması üçün aşağıdakılar tələb
olunur:
İş gününün bir hissəsi
ideyalar üzərində həmkarlarla birgə işləməyə həsr olunmalıdır.
Güclü dəstək olmalıdır.
Müəllim, mütəxəssis və məsləhətçi
kimi tərübələr bölüşməlidir.
Beynəlxalq təcrübəyə əsaslanan
peşəkar müzakirələrdə iştirak imkanı olmalıdır.
Peşəkar tanınma və
mükafatlandırma vacibdir.
Peşəkar inkişaf mövcud təcrübələrin
fərdi və kollektiv şəkildə yoxlanılması və kollektiv şəkildə yoxlanılması və təkmilləşdirilməsi
prosesidir. Bu proses müəllimləri mürəkkəb qərarlar qəbul etməyə , problemləri
müəyyən və həll etməyə , nəzəriyyə təcrübə və həll etməyə ,nəzəriyyə ,təcrübə və şagirdlərin
nəticələrini əlaqələndirməyə sövq etməlidir.
Peşəkar inkişaf həm də müəllimlərə
şərait yaratmalıdır ki,şagirdlərə verilən bilik və bacarıqlar onların yetkin
insan kimi öz üzərinə məsuliyyət götürməsinə
yardım etsin.
Müəllimin peşəkar inkişafının
prinsiplərini anlamaq üçün aşağıdakı bir
neçə bölmədə irəli sürülmüş fikirlərə diqqət etmək lazımdır.
A: Müəllimin peşəkar inkişaf
planı
1.Öyrətməyə və öyrənməyə şəxsi
münasibətim: Müəllim kimi mən kiməm ? Müəllim kimi öz fəlsəfənizi müəyyənləşdirmək
üçün aşağıdakı suallardan istifadə edin:
Şagirdlərə və kurikuluma
münasibətim necədir?
Mən necə öyrədirəm ?
Şagirdlər necə öyrənir? və.s
2. Peşəkar inkişaf modeli
İnkişaf imkanlarına dair bəzi
nümunələr verilib:
İnternetdən öyrənmə
Fərdi şəkildə araşdırma
Layihələrdə inkişaf
Sorğu anketləri
Məşğələlər
Konfranslarda inkişaf və.s
B:Müəllimin peşəkar inkişaf
planı
Hədəfə nail olmaq üçün
gördüyünüz işlərin xülasəsini verin:
Hədəfinizə nail olmaqda siə nə
kömək etdi?
Bu sizin tədris fəaliyyətinizə necə
təsir edəcək?
Hədəfinizə nail olmaqda nəyi fərqli
edərdiniz və nə üçün? və. s
1.Peşəkar inkişaf fənnin nəzəri əsaslarını
dərindən bilmək deməkdir.
Fənnin məzmununu yaxşı bilməyənlər
onu yaxşı tədris edə bilməz.Buna görə də peşəkar inkişafın məqsədlərindən biri
müəllimlərə məzmunun dərindən öyrədilməsidir.
2.Peşəkar inkişaf zəngin pedaqoji
yanaşmalara əsaslanmalıdır.
Mözunu bilmək əhəmiyyətlidir, lakin
bu kifayət etmir.Bununla yanaşı müəllimlər həm də şagirdlərə mözunu necə başa
salmağın yolunu bilməlidirlər.
3.Peşəkar inkişaf ən qabaqcıl elmi-metodiki
araşdırmalara əsaslanmalıdır.
Uzun müddət ərzində pedaqoqlar təlimat
qərarlarını qəbul edən zaman ənələrdən və ya öz hisslərindən başqa digər heç nəyə
arxalanmırdı.Müəllimlərin səmərəli təcrübələri digərləri arasında
paylaşmalıdır.
4.Müəllimin peşəkar inkişafının son
nəticəsi şagirdlərin təlim nailiyyətlərində özünü göstərməlidir.
Müəllimin peşəkarlığı tədris
prosesində müəyyən dəyişikliklərə imkan verməlidir ki,şagirdlərin daha yüksək
nailiyyətlər əldə etməsinə səbəb olsun.Peşəkar müəllim şagirdləri çalışqanlığa
söq etməlidir.Şagirdlərin təlim nailiyyətləri müəllimin peşəkarlığının göstəricisidir.
5. Peşəkarlıq müəllimin intelektual
inkişafını və tədris bacarıqlarını ifadə
edir.
Müəllimlər bilir ki, şagirdlər üçün
eyni dərəcədə effektiv olan tədris metodu yoxdur.Dügün peşəkar inkişaf yolu seçən
müəllimlər çətin məsələlər və qəliz mövular barədə düşünür, həmkarları ilə və həmkarlarından
öyrənir, şagirdləri ilə istifadə etməli olacaqları resursları özləti
yaradırlar.
6.Peşəkar inkişaf planında müəllimlər
üçün kifayət qədər vaxt, dəstək və resurslar nəzərdə tutulmalıdır ki, onlar yeni
məzmunu və pedaqoji yanaşmanı peşəkar səiyyədə mənimsəsin və tərübədə istifadə
etsin.
Peşəkar inkişaf konkret bir an ərzində
baş vermir. Bu bir hadisə deyil, bir prosesdir.Peşəkar inkişaf üçün həmkarların
və məktəb rəhbərliyinin dəstəyi çox önəmlidir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder